Jam Malaysia

Wednesday, January 25, 2012

Balotelli disalah fahami

Football News: Mario Balotelli, Sergio Aguero
Penyerang Manchester City Sergio Aguero telah menyokong rakan sepasukannya Mario Balotelli dengan mempertahankannya.
Balotelli menghadapi penggantungan empat perlawanan setelah didakwa memijak kepala pemain Tottenham Scott Parker dalam perlawanan mereka pada hari Ahad.
Balotelli juga telah terlibat dalam beberapa insiden bermasalah sejak ketibaannya di Stadium Etihad tetapi pasangan serangannya telah mempertahankannya.
"Kami tahu yang dia pemain yang amat handal. Di luar padang, semua orang mempunyai pilihan tersendiri." Aguero memberitahu The Sun.
"Kami yang rapat dengan Mario tahu yang di luar padang dia adalah seorang yang baik."
"Seperti para pemain yang lain, dia mempunyai tabiatnya. Ramai yang kenal ciri-cirinya sebagai seorang pemain. Tetapi saya tahu yang di luar padang dia seorang yang baik."
"Dia masih muda, dia menjaga dirinya, dan membuat keputusan hidupnya sendiri."
Balotelli juga telah menerima sokongan dari pemain midfield City James Milner, yang percaya pemain yang berusia 21 tahun itu boleh menyenangkan tekanan dari pemain lain.
Milner berkata: "Ia amat baik untuk mempunyai Mario. Dia menjaringkan gol yang penting dan harap-harap dia boleh menjaringkan beberapa lagi gol kemenangan hingga akhir musim."
"Adakah ia pengalihan perhatian yang baik? Mungkin, jika ia pada masa yang tepat. Kamu memang boleh bergantung kepada Mario untuk mecetuskan berita tergempar."
"Dia amat yakin dalam kebolehannya sendiri."
"Saya tidak pernah melalui wawancara tanpa soalan tentang beliau. Ia meringkaskan ciri-ciri beliau."

No comments:

Post a Comment