Jam Malaysia

Thursday, January 26, 2012

Tak kesal kecam Reds


LONDON - Kenny Dalglish mempertahankan kecaman keras terhadap pemain Liverpool hujung minggu lalu dengan menegaskan dia tidak akan malu untuk melakukannya apabila ia dirasakan perlu.
Dalglish yang tidak berpuas hati mengecam pemain tertentu pasukannya selepas Redstersungkur 1-3 kepada Bolton.
Dalglish, 60, yang jarang mengecam skuadnya, menuduh pemainnya kurang kesungguhan dan memberi amaran jika perkara itu berulang, pemain berkenaan akan disingkir.
Dalglish menegaskan dia tidak menyesal kerana mendedahkan kepada umum mengenai kecamannya.
"Saya fikir apa yang dikatakan ia terpaksa dibuat. Ia satu perkara yang sukar untuk dilakukan tetapi saya fikir ia satu perkara yang jujur.
"Akhirnya, saya tidak fikir sesiapa pun mampu membantah hakikat bahawa kami tidak pernah bermain seperti kemampuan sebenar.
"Saya tidak fikir sesiapa pun mampu berlindung di balik sebuah persembahan yang kami paparkan Sabtu lalu, saya tidak fikir sesiapa pun mampu cuba melakukannya," katanya. - AFP

No comments:

Post a Comment